Bebeğim 17 aylık az önce benzer bir post açtım. Belki 5 aydır toplasan 5 gün saatinde uyudu. Aklı ermeye başladıkça benim için daha da zorlaştı. Sadece memede uyuyor. Doğduğundan beri ne emzik tuttu ne ayakta sallanmayı kabul etti. Dün gece uykusuna 1′de geçti, sabaha kadar da meme için sürekli uyandı. Şimdi de öğle uykusuna yatıramıyorum, kv aldı dışarı çıkardı biraz hava alsın diye. Çok bunaltıcı bir süreç gerçekten. Küçükken olsa kucakta bir şekilde pışpışyarak ne bileyim odada kucakta gezerek falan vakit geçiyor ve bir şekilde uyuyordu. Şimdi beşikten çıkıyor diye yer yatağı yaptım, kapıyı da açmayı öğrenmiş çıkıp çıkıp gidiyor 💆🏻♀️