disikurt42 Oruç yaklaşıyor Allah izin verirse 1 yaş 23 günlük kız bebeğim var emiyor 2 senedir tutamadım bu sene niyetim var ama süt azalıyor deniliyor ve bebek emdikçe kan şekeri düşer diye duydum siz neler yapacaksınız sohbet edelim🎀
Pamukhanim_ disikurt42 geçen yıl tutmadım ama bu yıl kandillerde tutmuştum 16 aylık kızım tutmayı düşünüyorum Allâh izin verirse
hayalperest2310 disikurt42 benim bebeğim daha 3 buçuk aylık ek gida almıyor alsaydı tutardım şimdi imkansız gibi kızım 9 aylıktı tutmuştum zorlanmadım da
12betul disikurt42 Kızlarımız aynı gün doğmuş 8 Ocak 😙 Ben de hala emzirmiyorum . Diğer çocuklarımda da emzirirken tutmadım . Şimdi de tutmayacağım . Bu benim tercihim . Ben dayanamıyorum açlığa değil . Orucum derken sabahtan başlıyor bana bi uyuşukluk kolum kalkmıyor 😀
disikurt42 hayalperest2310 3 bucuk aylik bebege tutma sen zaten kaç saat aç kalıncak süt azalır senin tansiyonun düşer
asyaaslann Kızım 8 aylıktı tuttum 5 sene önce oğlum 1 yaşına girecek 20 şubatta tutacağım su içtiğimiz sürece sorun olmuyor zorlandığım zamanlar ara vereceğim 1 gün ertesi birdaha
gmzshn 7 aylık bebeğim emiyor yanıma annemi alıp deneyeceğim tekken deneyemem baktım oluyor devam ederim. Tutmamamı söylüyorlar ama günler kısa zaten kış vakti yazın olsa denemezdim. Sütüm içinde umarım olumsuz etkilemez
bir1anne disikurt42 allahın izniyle tutacağım hamileyken hiç tutamadım şuan 10 gün kadar allaha şükür kaza orucu tuttum bir sıkıntı yaşamadım bebeğim de doydu çişli bez sayısı kaka yapması yerinde zaten ek gıda da alıyor o yüzden tutacağım 😊
busrakizinbebesi Benim kızımda bayramda yaşına girecek tutup tutmamakta emin değilim cok iştahsız bir bebek yemek yemeyi sevmiyor bide oruç tutup anne sütünden de mahrum kalmasını istemiyorum biberon da almıyor oguruyor biberon verince
Birkullanici disikurt42 artık tamamen sana muhtaç dğil tutmak istersen tut. Ben 1 yaştan sonra tutum iki kızımda da, emzirirken
gizem1101 disikurt42 benimde bebeğim 1 yaş 22 günlük geçen sene tutmadım bu sene tutacam ama çünkü buyüdü artık süttü sadece uykuya geçişte tuttuyor
alpsr Tutmak istiyorum ama tutamayacağım gibi 9.5 aylık bebeğim gece gündüz deli gibi emiyor gece uyumuyor sabah erken uyanıyor gün geçer mi bana bilmiyorum belki kadir gecesi falan denerim