Kızım 2 bucuk yaşında. Babasıyla yanında ben varken fena değil ama tek kalmiyor . Veya babasına bırakıp bir duşa gireyim desem kapimda bekliyor. Arada babası da baksın nefes alayım istiyorum . Arkadaşlarimla buluscak oluyorum babasinda kalmıyor. Eşim de ilgili ama çok değil. Çoğunlukla benimle çocuk ama yine de babasına neden bu kadar alismadi bilmiyorum. Çevremdekilere bakiyorum babasina birakip saatlerce dışarda falan oluyorlar. Nasıl yapabiliriz onerileriniz var mı?