Emerek uyuyan bir bebek. Ne öğle uykusuna yatırabiliyorum ne gece uykusuna. Dün öğle uykusuna zoraki 3′te geçti. Gece uykusuna geçtiğinde saat 01.08′di 😥 Saatlerce emzirmekten gına geldi artık. Sallanma, emzik, biberon bunların hiçbirini kabul etmiyor. Ne yapacağım? Şimdi de uyutamıyorum odanın anasını belledi bosaltmadigi çekmece kalmadı