bartubebek sadece burnu tıkalıysa. Genel hali iyiyse, ateşi yoksa, nefes almada zorlanmıyorsa doktor sadece serum fizyolojikle açın diyor. Düzenli burun yıkama yapmak gerekiyor. Her emme öncesi özellikle, burun tıkalıyken ememiyorlarda. Nebülle serum fizyolojik verip sırtına 3 dk pat pat vuruyorum ben. Nemi 50-60 ta tutuyorum. Anca çözüldü sorun. Çok tıkalıysa giyinip soğuk havaya çıkarın