arkadaşlar perşembe günü sezaryan doğum yaptım,bebek odaya gelir gelmez emmeye başladı süt geliyor dediler sıktıkça hafif hafif geldi daha sonra gecesine sürekli arandığı ve az geldiği için süt mama takviyesi yapıldı şırınga ile ,aynı zamanda göğsümü de tuttu yandan şırınga ile verdik göğsümde iken ama 2. Gün memeyi asla tutmuyor ağzına alıp süt gelmeyince bırakıyor.
Süt gelmeye başladı göğsüm taş gibi oldu ama bu sefer bebek tutmuyor ,şırınga ile de içmeyince ağlama krizine girince evde biberon ile verdik,sağım yapıyorum iki göğüs 20-25 cc çıktı onu biberon ile içti nolur yardım edin emsin istiyorum sütüm geliyo azda olsa ama tutmuyor bende beceremiyorum sürekli ağlıyorum ,göğüs uçlarım kanıyor sağarken yardım edin