Angelmom303 Kızlar 8.-9. Aylarında kizim cok iştahlıydı kahvaltılarda tam yumurta avokado labne tahin pekmez ne versem yer bitirirdi. 9.5 ayindan sonra yani 15-20 gündür kasikla yemek istemiyor kendi yemek istiyor kasikla verdigimi agzindan cikarip eliyle itiyor eline verdiğimi saga sola atiyor tabagi onune koysam firlatiyor kasik koysam kendini kusturuyor ben ne yapacağım ya blw yapayım diyorum onda da yiyemiyor anlattigim seyleri yapiyor iste bu çocukla napcam
manolyaairemm bence biraz kendi haline bırakın yemeği kendi kendine yemeye çalışsın , çok zorlamakta iyi bişey değilmiş diye okudum , yeme bozuklukları ortaya çıkıyormuş , sabredin inşallah düzelir 🤍
Angelmom303 manolyaairemm ya zorlamak istemiyorum zaman tanıyorum fırsat veriyorum tekrar teklif ediyorum falan ama cocuk yemiyor yani mamayı da zar zor içiyor insallaah buyumesi sekteye uğramaz
Angelmom303 3kedili2bebekli biseyler yapmayinca da vicdan azabı çekiyorum hani eliyle yiyebileceği seyler hazirliyorum veriyorum önüne onlari da oyun ediyor
3kedili2bebekli Angelmom303 yok eğer mudehale ederseniz süreçten soğur bu da sürecin bir parcasi muhtemelen diş xikariyor bir de oynamasına da çok izin vermeyin ki alismasin biraz minciklayinca tamam karnın tok sanırım deyip kaldırın
mehtaptiryaki Benimki yarin 6 aylik olcak 10 gün önce bi hasta oldu 1 haftadir siringayla mama yediriyorum biberondan nefret etti