anne36 benim oglum tam 2 yasindayken boyleydi kakasini beze yapmiyordu ben de en az 30aylik olsun diyodum ama sinyaller erken gelince başladim yazken ciksin aradan dedim. Amaaaa kakasini tuvalete yapiyor ama asla çişinin geldigini anlamiyordu hep yaptiktan sonra fark ediyordu tum uzmanlari dinledim tam 6 hafta boyunca pes etmedim ama silmedigim yer kalmadi çiş cok zordu ve mecburen cocuk çişini öğrenemedigi kaslari henuz gelişmedigi icin bez taktim. Ama onda da artik külot bez takmaya basladim tuvalet egitiminden beri kakasini tuvalete yapiyor asla başka yere yapmaz sevmiyor rahatsiz oluyor. Bu bahara da ciş icin bidaha deniycem dogum taşınma ve hatta hastalik gibi olaylar cocuklar ustunde inanilmaz etki birakiyor o yuzden kaka icin deneyip cis icin uzun bi zamana yayin dogum sonrasi buyuk cocukla da ilgilenecek zaman lazim. Ben cocugumla yemek yaparken bi anda cisim geldi diyodu her seyi birakip tuvalete kosuyoduk yani sizin bide yenidogan bebeginiz olacak her seyi dusunmek lazim :)