Aptamili bırakmak zorunda kaldık onda bir sorun yaşamıyorduk ama alasım yok artık buna başladık ama kabız oldu alışmasını mı beklesem yoksa başka mamaya mı geçeyim ya da bi çözümü var mı kabızlığın yaşayan varsa bu durumu bilgi verebilir mi 5 aylık olmasına 1 hafta var