tugbaatuna bir doktordan duymuştum; "bebek büyüme hormonunu uykuda salgılar bebeği gece uyandırıp beslemek bu hormonun salgılanmasının sürekli bölünmesini sağlar bebeğiniz acıktığında gereken tepkiyi gösterir bu yüzden gece uyandırıp beslemek faydadan cok zararı vardır. "demişti ben 1 aydan sonra kendini ağlayarak ifade etmeye başladığında geceleri uyandırıp beslemeyi bıraktım kendisi acıkınca kıpırdanmaya sesler cıkarmaya başlıyor başlarda 4, 5 yada 6 saati bulabilir uyanmaması acıkmıştır diye hiç endişe etme acıkınca uyanıyor bebişler 70 günlüğüz ve 6 kiloyuz doymaz diye de korkma doyuyolar zaten doymadığında da tepki veriyorlar 🫶🏻🌸