Kızlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var.Oğlum 5 aylık oldu sıçrama refleksi kalmadı ama sinir sistemi hala gelişim aşamasında olduğu için eli kolu durmuyor kundaksız yan dönmeleri başladı haliyle uyurken (özellikle gece) ellerini sabitlemek zorunda kalıyorum ama yavaş yavaş artık bırakmak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?Nasıl bu el hareket koordinasyonu normale döner?