Selam hanımlar 4.5 aylık Prematüre oğlum 2 haftadır gazdan kıvranıyor. Süt alerjisi var o yüzden diyetteyim zaten mecbur yediklerime dikkat etmek zorundayım. Gece rahatlasın diye banyo yaptırıyoruz yatmadan hatta gazına iyi gelsin diye sıcak suda yüzdürüyorum biraz yatarken gayet mutlu yatıyor saat 5 6 civarı feryat figan kalkıyor. Ne yapacağım bilmiyorum alt gazını asla çıkaramıyor. Acı elma yağı duymuştum kullanan var mı