Çıldırmaya az kaldı yenidogandan beri 2 saatte kalkan bi bebeğim var son zamanlarda biraz uzamaya başlamıştı ki bu döngü yeniden başa döndüm. Gece sürekli emmek istiyor bırakmasam emer uzun uzun gündüz de gece emdiğinde mi nedendir ek gıda yemiyor iştahlı bebek iştahsız bir bebeğe döndü ne yapmam lazım sizce atak mı acaba 11. Ayın başından beri böyle çünkü aynı durumu yaşayan varsa destek bekliyorum 🙏