Bayadır durum güncellemesi yapmıyordum 😇
18 aylık kızım var çok kelimesi yok yada bana mı öyle geliyo bilmediğim için soruyum dedim 🙏🏻
Mama meme dede fu (su) möö havhav miavvv gel sadece bu kelimeleri söylüyo bide yeni yeni baba demeye başladı ama herşeyi anlıyor yapıyo aşırı kitap okuyorum seviyoda kendiside sıkılmıyor hiç ona rağmen sanki az gibi geliyo bana sizin bebişler ne zaman konuşmaya başladı ilk ne zaman anne dedi çok konuşuyo mesela ama anlamsız olarak kendi kendine bişeyler söylüyor 🤷🏻♀️