Kızlar arka arkaya doğum yaptım ve şuan 80 kiloyum. İlk defa 8 gördüm tartıda moralim çok bozuk. İlk hamilelik 55 ile başladı. O kadar çok diyetisyenle çalıştım, o kadar para döktüm ve elimde o kadar çok liste var ki. Biliyorum iş bende bitiyor ilk 2-3 hafta tam uyumla güzel gidiyor 74-75 görüyorum ama sonra hooop başa. Diyorum ki yok ya diyetle değil sağlıklı beslenme ve sporla zayıflarım onu da yapamıyorum. Kendim yapamıyorum en iyisi diyetisyenle çalışayım diyorum yine başa dönüyorum. Niye gitmiyor diyet süreci evdeki yemek olmuyor kendime yemek yapmak zor geliyor, çalışıyorum da aynı zamanda. Evdeki yemek olsa yağı fazla yok içinde et var. E her gün salata yapmaya üşeniyorum ya da sıkılıyorum e her günümüz aynı değil hep evde değiliz benim sebze haftam ama evde sebze yiyen yok ya da kahvaltı sabah en geç 9 gibi ya da geç
Kahvaltı istiyorum saat 12 gibi uymuyor bana mesela gibi gibi yok mu bu kısır döngüden çıkan. Gerçekten kilo vermem lazım hantallaştım ondan öte aynada kendimi + 10 yaş görüyorum resmen 😢