Bebeğimi ağlayarak uyandı kucağıma aldım sakinleşti geri daldı hemen. Koynuma yatırdım sevdim öptüm. Bi gün büyüyecek ve bu anları çok özleyeceğim. O kadar duygulandım ki. Çok masum bakıyor, bi gülüşüme hemen karşılık verince eriyorum resmen. Puslu bir havada bulutların ardına saklanır sanardım güneşi, ben güneşi kucağıma alıp evime getirmişim. Allah yavrularımıza sağlık versin bir ömür gülsün yüzleri. 💓