aysss001 Kızlar bebeğim 3,5 aylık Ve benim şu an saçlarım aşırı dökülüyor Hem bir avuç duşta dökülüyor hem de saçlarımı tararken bir avuç dökülüyor Ben de şu an kestirmeyi düşünüyorum biraz ve ombre yaptırmayı düşünüyorum Sizce boyatmak mantıklı mı
Busegr aysss001 saçları ne yaparsan yap ilk 1 yıl bakımsız gözüküyor bence bende boyayıp içimi rahatlatmıştım ama dökülme 1 yıl kadar sürüp sonradan toparlandı
yakisiklinin_annesi aysss001 bence şu dökülmesi biraz azalsın ondan sonra boyayın o zamanlar çok fazla saç dökülüyor