Ben de bir şey danışmak istiyorum bana kimse büyü var demedi ama eşimle evlendiğimizden beri saçma şeyler yaşıyoruz. Ben normalde böyle şeylere inanmıyorum ama benim de başıma garip şeyler geldi ilk evlendiğimiz zamanlarda bi gece yattık sabah bi kalktım sağ elimin avucunda bir sürü pirinç vardı direkt açtım elimi eşime gösterdim üstüne varmadık attım gitti birkaç kez daha başıma pirinçle alakalı olaylar geldi oğlumun beşiğinde buldum neredeyse bir avuç kadar pirinci olayın garip kısmı ben basmati pirinç kullanıyordum o zamanlar evime hiç baldo pirinç sokmadım ama bulduklarım hep baldo pirinçti yani bana ait değillerdi. Gene çok takmadık çünkü yapabilecek bir açıklama bulamadık. Bunun dışında da ses alarm tarzı alakasız şeyler yaşadık ama onlara bir anlam yükleyebildim en azından ha bi de eşim dönem dönem sürekli yaralanıyor aslında sakar bir insan değil fakat bazen öyle bir döneme giriyoruz ki yanmalar kesikler asla eksik olmuyor. Hiç hocaya felan da gitmedik öyle bilemiyorum.