2 yaşında kızım bugün aşı oldu akşam 11 e doğru uykuda olurdu normalde. sabaha kadar da uyurdu. akşam 9 buçuktan beri uğraşıyorum uyutmak için bu saat oldu bir kez uyuttum yatağa koyar koymaz uyandı hala uyanık ve uyumuyor kafayı yicem duş alacaktım evi mutfağı toplayacaktım her yer her yerde ev ahır gibi. Hiçbişeye zaman kalmadı sinirim bozuldu hşcbirseye de enerjim kalmadı