123Asli ben yaptıralı 1.5 sene oldu ama tavsiyem saglik ocağında asi olup olmadığını teyitleyin cunku 6 ay ve 1.5 yas asisinda ellerinde asi yok diye boşuna gitmiş oldum. Havalarda soğuk boşuna uzaksa üşümesin çocuk. Ağızdan verdikleri hep eksik çıkmıştı bizde.