nesli8154 bir yetişkin olarak kalpteki deliğin kapanmaması saglık acısından çok ciddi önemli. Bunun üstüne gidin . Ben kalpteki deligi ameliyatla yeni kapattırdım 28 yasındayım cok agır saglık sorunları gecirdim ölümden döndüm. Ve simdi iyileştim. Kalpteki delik sonradan olusmaz dogustan olur kapanır kapanması gerekir kapanmazsa da büyük tehlikedir ama 20li yaslardan sonra. Yasamadıgım sey kalmadı. Lütfen en iyi kardiyologları bulun ve ameliyat olun kapattırın allah korusun kusura bakmayın konudan bagımsız öyle diyince bende biseyler yasayınca bilgilendirmek istedm