yeniannesibel Kızlar kızım 33 aylık. Sürekli kabız duphalac şurup veriyorum ama pek faydası yok. 3 gündür actıvıa probiyotık kayısılı yoğurt veriyorum. Kakası yumuşuyor. Ama çocuklara uygun mudur şimdi aklıma geldi. Bilgisi olan yazabilir mi
nnoktaa yeniannesibel activia bilemem de meyveli olduğu için vermeseniz daha iyi sanki. Aslında sorun kayısı değil. Kuru kayısıyı suda bekletip yumuşatsanız onu da yoğurta katsanız o şekilde yer mi acaba. Postu okurken aklıma böyle geldi. Üstte kalsın diye yorum yazmış olayım 😅
uakbn0_0 yeniannesibel sade activia arada veriyorum ben yoğurt mayalacak vaktim olmadığında 10 aylık bebegim bi sorun yaşamadık meyveli denemedim ama vermek istesem kayısıyı suda yumuşatıp dograyıp verebilirdim
Pamukhanim_ yeniannesibel bize doktor çok arada verebilirsin demişti ama sık olmamak kaydıyla ayda yılda hiç bişey yemezse veriyorum ben çok nadir
yldrm12 yeniannesibel ya ben gıda mühendislerini dinliyorum market yoğurdu yedirebilirsiniz yönetmelik gereği katkı maddesi koymak hile yapmak yasak diyor ağır yaptırımı var denetleniyor sık sık diyorlar. Zorda kalırsam veriyorum bende
yeniannesibel nnoktaa tabi kayısı ve hırma da yaptım da. Benim asıl sorum actıvıa yı verebilir miyim diye aslında. Çok gaz yaptı çocuğumda bir kaçmfün vermicem
yeniannesibel uakbn0_0 ben ve yoğurdunu da veriyorum her gün. Ama kabızlığı bebekliğinden beri geçmiyor sanırım yanlış besleniyor
yeniannesibel Pamukhanim_ ben vermemeye karar verdim biraz araştırdım şimdi. Gazı da pndanmış kaç gündür. Yogurdu sütü azaltıp sebze ağırlıklı beslemeliymişim. Çünkü brbrkliğinden beri kabız ben çok kafaya yakıp ızuluyoruö bu duruma
yeniannesibel yldrm12 ben ev yoğurdunu veriyorum her gün ama yanlışım her öğünde vermek galiba. Actıvıa çok gaz yaptı çocugumda biraz ara vericem
Gamzelit yeniannesibel valla benim kızımda 18 aylık avtivia probiyotik shot içiyo deli gibi veriyorum bende araştrmadın açıkçası çünkü o altınkılıç kefiri vs içemiyor asitli geliyo baya kesiyo
yeniannesibel Gamzelit ben vermeyi kesicem. Çünkü çok gaz yaptı. Benim kızım bebekliğinden beri kabız ona iyi gelir diye verdim aslında ama biraz beslenmeyi düzelticem sebze ağırlık bericem. Yogurdu azaltmam karbonhidratı azaltmam gerekmiş
AnaKuzusu34 yeniannesibel ben araştırmadım ama o da probiyotik yoğurt olduğu için veriliyor diye biliyorum hatta onunla yoğurt mayalayan var. Ben tarım kooperatiften günlük süt alıyorum onu da şokta probiyotik maya var toz halinde onunla mayalıyorum bagırsak sağlığı açısından çok iyi . Benim bebeğimde kabızdı epey zaman ek gıdaya geçince düzelti mesela . Ben hiç hazır yoğurt almam hep kendi mayaladığım probiyotik yoğurdu veriyorum çokta iyi geliyor . Bu arada içeriği temiz olsa bile dışarıdan meyveli yoğurt almıyorum kendi mayaladığım yoğurda meyve ekleyip yediriyorum
yeniannesibel AnaKuzusu34 yaptığınız da çok mantıklıymış. Benimki de aksine ek gıdaya geçtiğinden beri kabız. Ama yanlış beslediğimden sanırım. Her öğünde yogurtbverşyorum çok sevıyor çünkü ama bu da yanlışmış
AnaKuzusu34 yeniannesibel ben akşamları yada öğleden sonra bir kere veriyordum. Allah kolaylık ve şifa versin
cikolataliekmek yeniannesibel oğlum 22 aylik ve 4 aylik(kilo sorunu nedenli) ek gıdaya başladık o günden beri ne zaman yoğurt mayalamazsam hep verdim ama meyvesiz sade olanı. Hatta ilk zamanlar yoğurdunu activia ile mayaliyordum. Bizim icin tek sorun cok sık kaka yapıp pişik olması oldu bu yüzden çok vermiyorum artık umarım size şifa olur tabi meyveli olması kısmını bilmiyorum 🙏🏻
aslanim06 yeniannesibel merhaba benim oğlumun da geçmeyen kabızı vardı biz Hindistan cevizi yağında bulduk çözümü. Her gün 1 çay kaşığı veriyorum maşallah çok rahatlattı bizi. Fikir olsun size de biz çok çektik çünkü :(
seherege714_ yeniannesibel merhaba yer elması nı deneyebilirsiniz yemeklerine azar azar katıyorum . Ve gerçekten çok etkili . Arastirabilirsiniz etkilerini .