Eftelya_ser Pembepremses24 ne kadar geç başlarsan o kadar uzun sürüyor doktoruna güven bence zaten dirençli ateş varsa düşmeyen çocuğu halsiz bırakan influenza oluyor
Pamukhanim_ Eftelya_ser çok doğru biz 13 gündür hastayız başta asla influenzadan şüphe edilmedi eve gönderdiler ve pazartesi 40.5 lara çıktı ateş öyle başladık ilaca şükür ki şuan iyi
2_oglanannesi Pembepremses24 bi kaç hafta önce atlattı oğlum böyle başladı sanki bizimde hafif bi burun akıntısı vardı. Enfluvir ne kadar erken verilirse o kadar kolay atlatılıyor diyorlar o yüzden başlayın demiş olabilir doktor. Geçmiş olsun
Noname21 Pamukhanim_ evet öyle oldu hatta o kadar uzun aktı ki kulak iltihabı oldu doktor influenzadan sonra oluyor bazen dedi Bende kbb ye gittim benimde sinüslerim bakteriyel oldu hala antibiyotik kullanıyorum