gunduzs Merhabalar. Bebeğim 8,5 aylık birkaç gündür gün içinde birkaç kere tavana bakıyor gülüyor elini açıp kapatıyor. Böyle durum yaşayan oldu mı. Korktum açıkçası
annelife gunduzs genelde o zamanlarda tavandaki ışıkları falan gösterirler hoşlarına gider. Öyle bir şey olabilir mi. Ya da gel gel yapmayı öğrenmiştir onu yapıyordur kendi kendine
gunduzs annelife gündüzleri yapıyor genelde . Gel gel yapmayı öğrenmiş olabilir ama tavana bakıp niye yapıyor acaba onu merak ettim . Bi 20 sn falan yapıyo arada
annelife gunduzs kızım da çevremde gözlemlediğim bazı bebekler de öğrendikleri hareketleri havaya doğru yapıyorlar genelde bence normal