karan131025 biz vazgeçmedik ama kader farklı ilerledi. Dosya masrafını vermiyorlar asla bunu başta söylediler zaten. sürekli prosedür değiştiriyorlardı. Başta imza atarken anlattıkları teslim durumları süreç ilerleyince aa evet değişti artık şu durumu halletmeniz lazım diyorlar. Ne gibi mesela kefil istediklerini biliyorduk ama eşi olarak ben olacaktım kefili. Ama aniden prosedür değişti artık eşler birbirlerine olamazlar denildi. İsmimiz çıksa bile iki sene parayı alamadık. Kefil bulamadık . Kimse riske girmek istemiyor haliyle . Onlarda köprüyü geçene kadar ayaklarımıza kapandılar imzayı attıktan sonra bulamıyorsanız çıkın bari dediler 🤣 . Neyse sonda nasip olmadı ama çıkmadık başka şeyler oldu . Ama komşumuz sorunsuz aldı araç mesela . Herkesin süreci farklı ama benim için hayal kırıklığı