hifaaaakim Kızlar 3 aylığız bebeğim fışkırarak kusuyor emdikten sora normal kusuyo fazlasını atıyor ama sora gün içinde fışkırır tarxda kusuyo varmı böyle olan
aleynanaz hifaaaakim reflü olabilir fışkırarak kusması ya da fazla emiyor dur fazlasını atiyordur her beslenmeden sonra üst gazını çıkartın eğer çıkartmıyorsaniz tumy time yaparak belini ovalayın hemen çıkarır
fairytale07 hifaaaakim benim bebeğim de o zamanlar bir kaç kere fışkırır tarzda kustu fazla geldiğinden oluyordu. Bir de gazını iyi çıkardığından emin olun o da baskı yapar
hifaaaakim aleynanaz gazını çıkartıyo üstten ama şunj farkettim kakasını ypmk için ıkındığında daha da fazla kusuyo
hifaaaakim fairytale07 nasıl emin olucaz mesal emdikten sora ağzından çıkarıyo bi kere fln ama gün içğnde de geğirrk çıkardığı oluyo ben ilkde bi kere geğirdiğimde bırakıyorum sırtına vurmayı