7 aylıkken başladı bu durum herşeyi denedim. Uyku egitimi verenlerle konuştum kendim çareler aradım doktora gittim kaç kere bizim gündüz de aynı döngü vardı 30 dakika ve 20 dakika şeklinde açıkcası sonra sonra da uyumadı. Elimle ikimiz dönüşümlü baktık yetmedi memleketden annemi bile çagırdı. Sonuç bir çözüm bulamadım. Uyku damlası bile kullandım çaresizlikten çünkü artık kendine de eziyet ediyordu 8 aylıkken 8-9 saat uyumadı gı oluyordu. En son kabullendim ben böyle oldugunu şuan 10.5 aylık gündüz uykuları düzeldi ben bir de yanımda yatırıp uyutmaya alıştırdım yani en azından 30 dakika da degil de 2 saat sonra Bi uyanıyor Bi deneyin belki yanınıza yatırınca uyur yavaş yavaş da o döngü kırılır.