Bebeğim 12 aylık ve ben tekrar istemeden gebe kaldım bebeğim emiyor ve aşırı derecede düşkün ağlamaktan içim acıyor bebeğim daha çok küçük nasıl bırakacak emmeyi pskolojim alt üst oldu kendimi çıkmazda hisediyorum bu durumu yaşayan anneler nasıl bir yok izlediniz tecrübelerinizi yazarmısınız