Ben iki tane çektirdim, biraz zorlu bir süreçdi benim için. Devlet hastanesinde ağız diş ve çene cerrahisi çekti dişimi. İlk uyuşturuyorlar zaten sonra damağı yarıp dişi alıyorlar sonrasında da dikiş atıyorlar. Ben de anestezinin etkisi geçtikten sonra çok ağrı oldu onun için de ağrı kesici ve antibiyotik veriyorlar. Sonrasında cerrahi işlem olduğu için şişme ve morarma oluyor o bölgede ben buz koymuştum sürekli doktor öyle demişti. Birde benim dikişlerim kendinden eriyen iplerdi tekrar dan gelip aldırmana gerek yok dediler. Benim diş süreci böyle geçti