ece0608 Arkadaşlar bebeğim anne sütü ile besleniyor ve günlük bez sayısı 4 bazen 5 ıslak olarak bugün aylar sonra ilk defa süt sağımı yapayım dedim öğlen 60 ml geldi akşam ise 10 ml geldi bebeğim doyuyor mu anlamadım gündüz keyfi iyi akşam biraz huzursuz oluyor her zaman değil
hemshireanne ece0608 doymasa bu zamana kadar çoktan anlardınız. Ama kilo alımı baya az. Doktorunuz ne diyor
Retzja Doktoru ne söylüyor bu konuda? Genetik, beslenme, bebeğin kendi sınırları dahilinde değerlendirilir bu konular. Genelde o yaş grubunda 6-7 kilo normal sayılıyor.
elifzada Ben tam bilmiyorum emzirmedim ama sağım yaptım sağımda süt pek olmuyor bence tam boşalmıyor süt kanalları.. şuana kadar aç kalmış olsaydı muhtemelen anlardınız ağlardı durmazdı sanırım ben oğlumda yaşayıp mama vermiştim. 2600 e inen bebek kilosu 5. Ayda bence iyi sayılır neredeyse her ay 1 kg yakın almış ki ilk üç ay daha fazla kilo alındığını sonra biraz daha düştüğünü söylüyorlar
thepinker Benimde kızım 4 ay 26 günlük 6.500 kg doktor bizim 6. Aya kadar baktığımız şey 5. Ayda doğum kilosunun 2 katı olmasıdır dedi bana o nedenle sağlıklı dedi kilo vermesi endişe edecek durum demişti