2cocukluanaa 4 yaş kızımda dünden beri benekli kızarıklıklar oluştu kaşınıyor ve yayılıyor dün çok azdı bugün bu şekilde belirli bölgelerde yoğunlaştı yarın randevu aldım ancak krem vs bir şey sürmedim duş aldırdım ana kaşınıyor yine de. Dün frambuazlı cheescake yapmıştım onu yedi ancak daha öncede yemişti böyle olmamıştı. Başka bi belirti yok ateş vs kusma yaşayan var mı?
Prensesannesi32 2cocukluanaa büyük ihtimal alerji kurdesen olmus tip diliyle ürtiker derler vücut birseye tepki vermiş geçmiş olsun
Beyza0396 2cocukluanaa aynı şeyi kuzenimin oğlu yaşadı alerji kurdesan dokmustu böyle fıstık yemişti hiç fıstık yedi mi birde bazen ilk verdigimiz bir gıda alerji yapmiyoken 2.seferde yapabiliyor
2cocukluanaa Prensesannesi32 teşekkür ederim yapay zekaya sordum oda alerji dedi doktor kontrolü dışında ilaç krem vs kullanmayın yazdı
2cocukluanaa Aklimideliricem teşekkür ederiz ya valla ilk defa böyle oldu alerjimiz yoktu aslında hiç bi besine de😢
Prensesannesi32 2cocukluanaa ilik dus iyi gelir aslında acile falan gitseniz alerji şurubu falan verilse fayda eder kasinmasini keser en azından
2cocukluanaa Prensesannesi32 ılık duşa soktum ama ona rağmen arttı acilde ilgilenmezler diye direkt yarına randevu aldım ya
Prensesannesi32 2cocukluanaa direkt alerji şurubu verirler zaten sizi evham etmek istemem tabi ki ama ileri derece yayılmaya başlarsa yüz göz sisme olursa hiç beklemeyin
2cocukluanaa Beyza0396 hayır yemedi bu ara fındık ben direkt frambuaz ve böğürtlenden şüphelendim karışıktı çünkü ikisi sosta
Beyza0396 2cocukluanaa onlarda zaten alerjen bir meyve muhtemelen onlardan olmuştur onlar direk acile gitti iğne yaptılar
2cocukluanaa Beyza0396 hep daha önce yediği şeyler olunca bilemedim ama buradaki acil ilgilenmiyor yarını beklicez mecbur yine çok kötü olursa falan götürürüm tabi