citlembik2905 arzuyoo teşekkür ederim 🌸 bu fiyatlar her yerde farkli oluyor sanıyorum. Farklı fiyatlar yazanlar da var çünkü
citlembik2905 umtiti ay ne kadar fazlaymış ya keske ucretsiz olsa da herkes yaptırabilse. Bebeğiniz kac aylik yan etki yaşıyor musunuz
DuruveSu citlembik2905 ay daha bugün menenjit yaptırdık 3300e . 2 ay önce rotayı da 2300dü. Rota için rotarix, menenjit için bexsero aldık.
evrm citlembik2905 yok yan etki yaşamadım her çocukta farklı olabiliyor aşı olduğu gün takip ettim ateşi falan var mı diye , rota aşısı yaptırmadım, sadece menenjit yaptırdım
DuruveSu citlembik2905 6 aylık oldu 4 doz önerdi doktorumuz . 6-8-24te bexsero 12de nimenrix dedi o şekilde yaptıracağız ilk dozu oldu bakalım