aniltos Kızlar bebeğim 8 aylık, bugün 5 kere kaka yaptı. Kilosu da geriden geliyor biraz endişeleniyorum açıkçası bu durumla karşılaşan var mı? Ne yapmalı
kader_14 aniltos kızım 5 aylık doğduğundan beri aynı durum . Hata bugün 4.5 defa kaka yaptı bende çok sıkıldım bu durumdan . Bazen kabız olmaktansa yapması iyidir diyorum ama sürekli böyle yapması da telaşlandırıyor beni . Lakin benim kızımın kilosu ayına göre iyi dedi doktor sizde bir doktora gösterin isterseniz . Sürekli kaka yapması da metabolizma iyi çalışıyor deniliyordu
tomrisinizi aniltos benim bebeğim de sekiz aylık son zamanlarda kaka sıklığı arttı ama iki diş çıkardı ona bağladım. Belki sizin bebiş de diş çıkarıyordur?
momofbabyboy 8 aylık bizim de aynı kilosu geriden denebilir mi bilmiyorum ama ek gıdayı iyi yiyor o yüzden diye düşünüyorum