ikiprenses_annesi Eğer üniversite okumuş olsaydınız sınavsın 2. üniversite kapsamında yine kayıt hakkı oluyor. Eğer lise çıkışlıysanız önce üniversite sınavına girmeniz ve aöf yazarak bölüm tercih etmeniz lazım . Dönemlik harç paraları olur. Dersleri sanırım canlı izleyebiliyorsunuz veya sisteme bunlar yükleniyor. Sınavlar bulunduğunuz şehirdeki bir okulda yapılır. Hafta sonu toplu şekilde tüm aöf öğrencileri bu sınava girer. Optik formlu test şeklinde bir veya 2 oturumda tüm derslerinizin sınavlarına girersiniz. Böyle