yogurtlupilav bebegimbenim24 be safe kesinlikle. Allah korusun ama biz bir kaza yaptık, araba perte çıktı çok şükür bebeğimin burnu bile kanamadı. Başka markaya para vermem artık
alparslanmomms Maxi cosi spinel 360 aldık . Adac testi yok ama markanın kalitesine güvendiğim için aldım . Bebeğim normalde arabada kucakta pusette durmazdı ayaklanmak isterdi hep . Şu an öylece oturuyor dışarıyı izliyor veya önünü . Memnun kaldım şimdilik
alparslanmomms bebegimbenim24 yok henüz yapmadı ben de dikkat ettim o özelliğine. Ama yazın daha iyi anlaşılır terleme yapıp yapmadığı
bebegimbenim24 yogurtlupilav evet çok met ediyorlar ama çok da pahalı ya onu alacak gücüm maalesef yok
cnsu77 cerenssss54 hangi siteden aldınız acaba bi de 9-18 kg yeterli gelir mi 0-36 kg daha uzun ömürlü olmaz mı ?
cerenssss54 cnsu77 genc bebe sitesinden aldım birde 9-18 kg 4-5 yaşa kadar kullanabilirsiniz bence zaten artık 4-5 yaştan sonrada oto koltuğa gerek yok diye düşünüyorum yükseltici kullanilabilir belli bir yaştan sonra kendi şahsi fikrim
ekinakselmoms Uzun araştırmalar sonucunda maxi cosi Esmerald aldık. Terletme yapmaması adac testi olması nedeniyle tercih ettik. Ürün kumaşı ve materyal kalitesi olarak çok güzel. Henüz kullanmadık ama maxi cosinin diğer ürünlerinden memnunuz