dunyambebegim aynı bizde de kimse yardım etmiyor burda eşimin ailesi var onlar için orda ki tüm düzenimizi bozup buraya geldik bin pişman eşim şimdi. İşte dönmeye çabalıyoruz ama biz birikim yapalım dedikte fiyatlar yükseliyor yerimizde sayıyoruz. Başta 3+1 bakıyorduk şimdi 2+1 ler bile uçmuş fiyatlar