Merhaba arakadaşlar. Bu durumu daha önce yaşayan var mı? Kızım 3aylık hamileyken gebelik şekerim vardı kardiyoloji doktorunun görmesini söyledi çocuk doktorumuz. Bugün götürdük kalbinde küçük bi delik ve bir damarda daralma var. Ama endişelenmeyin zamanla kendi kendine geçecek dedi dr. Bu durumla karşılaşan var mı aranızda geçiyo mu gerçekten