Geçende sorun yaşamıştım kızlar, burada anlatmıştım.
1 aydır farklı bir adam var; gidip köyün en ucundaki markete, aramadan bırakıp gidiyor.
Kaçıncı şikâyetim. Bugün Allah razı olsun, aradığım hanımefendi şikâyetimi işleme almış, adama uyarı yapmışlar.
Adam yüzsüz gibi eşimin kardeşini arayıp benim şikâyetimi geri çekmemi istemiş. Ve beni aradığını, benim açmadığımı ifade etmiş. Ama yalan. Asla uzak yere teslim edeceği zaman aramadı.
Neyse, şimdi ben ne yapsam bilemedim. Aradım tekrar ve Hepsiburada, şikâyetimde haklı olduğumu, tekrar kayıt açtıklarını söyledi. Adam bir de yüzsüz gibi bizim mahalleden buraya teslim ettim diye fotoğraf atmış onlara. Ama yemin ederim, eşimin kardeşi uzak olan marketten getirdi şimdi.
Sorun oraya teslim olması değil. Benim bunu sonradan nerede, nerede diye aramam bazen oluyor. İstediğim adrese bazen, o uzak markete bırakıyor.
Haksız mıyım sizce? Hizmet alıyoruz, hakkımız değil mi yani? Evimize kadar gelmesi… Daha ara sokağa girmesin diye mahallenin başındaki markete bırak diye adres de belirtiyorum ama o, bize 15 dakika mesafedeki yere bırakıyor.
Ne yapsam? Bir de bu yüzden işinden falan olur mu ki? Ama bu adam gelmeden önce böyle bir sorun yoktu yani. Sorun kuryede.
Hepsijet’i arayıp şikâyeti çeksem mi, dursa mı?