Elarya hayır hıc göğsümü tutmadı ağzına bıle degdırmedı dogdugu günden berı gece gündüz sagarak besledim sadece. Gece ztn 4 aydan sonra sağım sıklığı uzadı 7-8 aydan sonra ıstemedıgı sürece gece beslenmesı yapmadım hıc sağmadım hatta yorgunsam ilk 4 ay bır öğün dolapta süt tuttum onu verdım uyudum. Ama ilk 3 ay duzenlı sağım şart sutun artması ve duzenın oturması ıcın