Karaca türk kahvesi makinası vardı annemde rezalet
Duramadım bütçem yoktu espresso makinesi aldım yarı otomatik o da rezalet
Uzak dur derim
Şuan lattego kullanıyorum gerçekten kalite farkı var
Durumun şua yeterli değilse bekle öyle al ama karaca zede olma derim ((: