ezgiii12490 benim doktorum hap iğne vs şeyleri hormon içerdiği için ve emzirme döneminde olacağımız için önermedi . Emzirirken 2 seçenek var ya bakır spiral ya prezervatif dedi. Ama her ikisiyle de korjnurken yine hamile kalanlar var. Tercih burda kişiye kalıyor hangisini tercih edeceği ya da çift koruma mı yapacağı. Prezervatifte yırtılma sorunu yaşamamak için de bilindik ve rüştünü ispatlamış marka kullanmalısın kuruluk varsa kayganlaştırıcı jel kullanmalısınız dedi. İyi bir marka olup bu hususi da dikkat edilirse kazalar minimum. Bakır için de özelde fiyat sorduğumda (kocaeli) anestezi altında 15 bin, anestezisiz 10 bin dediler