JanJan_ Bir arkadaşımız bu iki markadan birinin bebek arabasını hediye edeceğini söyledi. Kabin boy istiyoruz. Kullanıp memnun kalanlar modelini yazabilir mi? ( Bu işi yaptığı için farklı marka önerisine kapalıyız🫠)
hira0502 JanJan_ ben Pierre cardin capsule kullanıyorum 3 senedir. Çok sağlamdi market alışverişini arabanın her yerini doldururduk o ağırlığa rağmen iyi dayandı. Ama şimdiki aklım olsa çok daha pahalı ve markalı alırdım çift yönlü alırdım ama fiyatına göre çok güzel araba orası ayrı.
myavocado JanJan_ Kraft Kenya kullanıyorum, memnunum. Kalbim boy değil de teavel diye geçiyor sanırım bu model emin değilim. ama hafif, tek elle kolay katlanıyor ve az yer kaplıyor.
Niyesordunbucevabi JanJan_ evet doğumdan itibaren kullandım tek elle açıp kapatıyorum çok hafif sürüşü de güzel
JanJan_ hira0502 3 sene baya hakkını vermişsiniz 🫠 Ben de kraft tercih edeceğim gibi ama pierre cardin yorumları da cebimde kalsın istedim☺️
moryazma JanJan_ İlk oğluma Pierre kardin almıştık ama travel sistemdi. Ama taş gibiydi yani tekerleri falan çok iyiydi sarsmıyordu hiç çocuğu acayip konforluydu. Travel sistem olduğu için sonra arabayı falan değiştirince sığmadı o yüzden sattık. Sağlamlığı için yazmak istedim. Kraft hakkında bilgim yok
JanJan_ moryazma Ya bizde de chicconun var gerçekten sağlam taş gibi ama yer kaplıyor dediğiniz gibi o yüzden ben de şöyle hafif kabin boy istiyorum
moryazma JanJan_ Ben yoluma dandik bir kabin boy alarak devam ettim rahat ettim gayette sağlam çıktı valla aktif kullanıyorum sizde gönlünüze göre bulursunuz umarım 🌸