2bebelianne__ Merhaba kızlar hala sma kullanan anneler varmı?sarı kutu Bebelac kullanıyoruz ama mamadan tiksindigini düşünüyorum açıkçası içmiyor öğürüp kusuyor değiştirmeyi düşünüyorum
eze33 2bebelianne__ eskiden sma kullanıyordum o kadar memnundum ki aptamile geçtim çok pişmanım bence bağırsaklarına dokunuyor başka mamada beğenmiyor. doktorumuz markayı değiştirin demişti keşke bu olayları olmasaydı
2bebelianne__ gokcesmom_ bizde bugün tekrar kullanmaya başladık bakalım 2 numara optipro inşallah sorun yaşamayız