mervera53 Deneyimleyip memnun kaldığınız , tadı en içilebilir mama hangisi hanımlar . Bebeğimin sağlık sorunları var ve üzüntüden sütüm çok azaldı destek olması adına mana vereceğim eczaneden aptamilin alerjik olanını aldık fakat sevmedi ..
mervelikiz mervera53 merhaba alerjik mamayı her bebek içebilir mi yoksa alerjisi olan bebekler mi içiyor bende de var Aptamil alerjik mamadan emziriyorum bebeğime verebilir miyim bu mamadan
isimyok428_ mervera53 evoliva rp benm kızım sadece bunu kabul etdi doktorda bunu yazdı içlerinde en yumşak tadı olan bu dedi
isimyok428_ mervelikiz bence her bebek içemez ya sağlıklı bebeğe niye alerji maması verilsin ki ben dua ediyorum kızımn alerjsi gecsinde normal mamasın dönsün
dmlsss mervera53 ilk başta benim bebeğimde içmedi kustu hep ama sonra alıştı. Alerjisi geçti ama başka hiçbir devam sütünü içmiyor çok kez denedim. Dr devam edebilirsiniz aynı mamaya demişti geceleri mecbur içiriyorum
mervera53 dmlsss benim oğlum antibiyotik kullanıyor bu yüzden test de yapamıyoruz çoğu şeyi tüketmiyorum yine de döküntüsü devam ediyor , mamayı almıyor sütüm çok azaldı ,
dmlsss mervera53 bende diyet yaptım o zamanlar sorun yoktu 6 ay boyunca diyetteydim. Bizde yeşil mukuslu kaka ve gizli kan vardı. Döküntü olmadı hiç. Sonra sütüm birden kesildi aptamil ps a geçtik ama gerçekten çok kötü kokuyor. Kusa kusa zorlaya zorlaya alıştı. Sizin bebeğinizde inşAllah içer o mamayı. Kilo kaybı olmaz en azından.
cnsu77 mervera53 ben neocate kullanıyorum tadı biraz acıymış doktor öyle söylemişti ama benim bebeğim severek içiyor
mervera53 cnsu77 sağolasınız önce evolviayı deneyeceğim sevmezse sizin yazdığınızı denerim.. Allah evladınızı sizlere bağışlasın