yaseminligunler çok erken uyandığı günlerde şöyle yapıyoruz biz. öğlen ya da öğleden sonra yorgunluk biriktiğinde koltuğa ya da yatağa uzanıyoruz kitap, masal, sarılma, sohbet işte neyden hoşlanıyorsa o an onu yapıyoruz ki biraz dinlensin sakinleşsin. uykun varsa uyu diyorum biraz da çabalıyorum ama uyumuyor tabi. sonra da akşamları daha erken uyutuyorum. geçiş sürecinde belli ki bebeğiniz. ben tüm öğle uykularında yanında durdum 21 ay boyunca sırf uzun uyusun diye :( sonra kendi haline bıraktım. o da zaten uyumayı bıraktı. böyle bir çözüm bulduk kendimize. dinlenme saati regülasyon saati artık ne denirse. belki sizde de işe yarar.