Ayakta sallayarak uyutmayi birakmak icin basladim bugun 27 aylik ve dizlerimin cani kalmadi en az 20 dak normalde 1 saat buluyordu uyutmasi ve uyku acisindan her zaman zor bir durumdaydim.
Bugun oglen uykusu icin sallamayi biraktim yatakta oyalaniyoruz kitap okuduk butun sakin konusmayi yaptim su an zipliyor ve bende sallamucam kesin kararliyim sanirim oglen uykusu yapmicak uykusu gelince uyur artik yani zor ama baska yolum yok
Bu yoldan gecenler fikir verin 🌸