ogretmenanne2024 1 yaş civarı kendi kendine yemek istemeye başladı. Kendi yiyebileceği şeylerde dokunmadık, döke saça yedi hep :) Şu an 2.5 yaşında, çorba da dahil her şeyi kendisi ve dökmeden yiyebiliyor. Ayıklanarak yenen şeyleri (balık gibi) ben ayıklayıp tabağına koyuyorum.