sassolsobe2 Selam çok güzel portakal buldum , buzluğa atmak istiyorum, yazın portakal suyu olarak içmek için . Lütfen tarif verir misiniz Nası yapıp atayım
mondecaidensecmeler sassolsobe2 buz kuplerine döküp öyle donduruluyor genelde. Poşet tarzı kuplerde var
aslanimalp sassolsobe2 bu konuda fikrim yok ben genelde portakalları yıkayıp kabuğuyla birlikte dörde bölüp dondurucuya atıyorum yazın limonata çok güzel oluyor 🤌🥰
sassolsobe2 aslanimalp içli köfteden tutun el açması börek çöreğe kadar her şeyi yapan ama defalarca kez bunu denemiş tutturamamış biriyim ya , böyle güxel olur değil mi
sassolsobe2 umaysena sıkıp buz kalıplarına döküyoruz yazın direkt suyun içine atalım değil mi o küpleri
aslanimalp sassolsobe2 güzel oluyor internette tarifleri var dondurulmuş portakaldan limonata diye. Hem ferahlatıcı oluyor yazın sıcaklarda limonata
gurbetteanne10 sassolsobe2 zamanın varsa sıkıp atabilirsin benim iki yaş bebeyle uğraşacak tahammülüm hiç yok 🥴
umaysena sassolsobe2 öyle denemedim hiç ben genelde limon portakal bunları buz kalıplarında donduruyorum. Limonata içine sade soda içine atıyorum güzel oluyor
sassolsobe2 gurbetteanne10 uğraşırım ya uyurken falan yaparım bir şekilde , öyle daha güzel olur heralde
alpmila sassolsobe2 Bence direkt suyunu sıkıp buzluğa atın çıkarıp öylece için Çünkü ben kabuklu denedim çok acı oluyor ve içerisine bir sürü şeker atmak zorunda kalıyorsunuz böyle de bana hiç faydalı gelmiyor
sassolsobe2 alpmila hıh aynen bin yaşayın , ben de kaç defa bu şekilde yaptım niye böyle oluyo diyorum , bence de ya bu şekilde heralde daha iyi tadı kalır çok teşekkürler 💙