Allah aşkına bu nasıl bir kafa ya? Bebişim olunca kariyerimi bıraktım diye kendime vakit ayıramıyorum diye ağlardım. Başka bebeğim olursa kızım kadar sevemem diye korkuyorum. 3 sene en az full kızımla ilgilenmeliyim onu ihmal etmeyeyim diyorum. Diğer yandan doğduğundan beri uyumuyor diye perişan haldeyim. Kariyerime devam edemem mastera başlayamam yaşım ilerlerse diye triplere giriyorum ama sürekli hamile kalasım, bu güzellikten bir tane daha yapasım var. Yenidoğan özledim şimdiden. Bu nasıl bir şey ya? Bu aralar kafamda sürekli bu dönüyor 😂😂😂