Merhaba 22 aylık kızım kafasını yere çarptı ve şişmişti anında. Daha sonra şişliği indi yavaş yavaş. Biz aninda doktora götürdük tomografi çekilde doktor takip edin 24 saat dedi farkli bi durum olmadı çok şükür. Beyin cerrahına da gösterin dedi pazartesi gideceğiz. Tomografide 2 sonuçta sıkıntı var doktor da söylemişti zaten anlayan varsa bakabilir mi ?